niedziela, 20 września 2015

Kilka zmian

Cześć i czołem! 

Z racji tego,  że blogowanie bardzo mi się spodobało w najbliższym czasie planuje tutaj kilka zmian :) mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i będziecie tutaj częściej zagladać! Plany na najbliższą przyszłość:

1. Zmiana wyglądu bloga
Może mi to chwilę zająć,  bo nie ogarniam tych szablonów, kolumn itp,  ale chciałabym w efekcie finalnym uzyskać przytulny wygląd bloga.  A może znacie kogoś,  kto potrafi czynić czary z szablonami blogowymi i podejmie się tego wyzwania?

2. Felieton niedzielny
Aby wprowadzić troszkę urozmaicenia do bloga postanowiłam pisać co niedzielę krótki felieton,  będzie trochę wspomnień,  starych fotografii i wylewu moich nieokrzesanych myśli - start już za tydzień ! :)

3. Książki, książki i jeszcze raz książki
Będzie więcej recenzji,  ponieważ postanowiłam,  że będę pisać też o tych tytułach,  które czytałam juz dawno a moim zdaniem są warte uwagi :)

4. Troszkę gotowania dla relaksu :)
Z racji tego, że bardzo lubię gotować i piec, od czasu do czasu podzielę się z Wami moimi przepisami :) często są one wynikiem kilku nieudanych prób i podejść ale ile frajdy,  mówię Wam ^^

2 komentarze:

  1. Na pewno będę zaglądać :) Aga dodaj widżet obserwatorzy abym mogła być na bieżąco, bo tak nie widzę nowych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń