piątek, 25 września 2015

Gene Brewer "K-PAX"



Ilość stron: 214
Grubość:  1,4  cm

Do końca wyzwania zostało: 113,7 cm 
Ilość przeczytanych książek: 17

Moja ocena: 3,5 / 5

Pewnego dnia w Instytucie Psychologii na Manhatanie pojawia się niezwykły pacjent - nie dość, że nie ma żadnych typowych objawów dla jakiejś konkretnej choroby psychicznej, to na dodatek uważa się za przybysza z planety K-PAX. Jest bardzo komunikatywny i chętnie opowiada o planecie z której przybył, wpływa również pozytywnie na innych chorych przebywających w Instytucie.

Byłam troszkę zawiedziona tą książką.... nie to, żeby była jakoś paskudnie napisana czy nudna, ale bardzo lubię film, który powstał na jej podstawie. Rzadko zdarza mi się stwierdzić, że film był ciekawszy niż książka, bo zazwyczaj w filmach pominiętych jest wiele szczegółów, niektóre fakty zmienione są pod publikę kinową. Jednak  w tym przypadku książka wydała mi się po prostu nieciekawa. 
Jestem jednak pełna uznania dla autora książki, który bardzo wiernie trzyma się naukowych faktów, które przewijają się w całej książce i jest ich po prostu ogrom. Książka jest na pewno skarbnicą wiedzy astronomicznej ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz