niedziela, 11 stycznia 2015

Wyzwanie 2015 - przeczytaj tyle ile masz wzrostu


Z racji tego że raczej rzadko robię sobie jakieś postanowienia noworoczne, bo po prostu nie jestem w tym dobra i nie oszukujmy się - zazwyczaj po miesiącu okazuje się że zapał znika - w tym roku za cel dałam sobie coś przyjemnego:  podjęcie wyzwania, aby przeczytać tyle cm książek ile mam wzrostu.

Z natury czytam dużo (raczej więcej niż przeciętny Polak :P ) jednak nigdy nie kontrolowałam ile książek rocznie "pożeram" :)

Aby ułatwić sobie liczenie po każdej przeczytanej książce będę tutaj pisała krótką opinię na jej temat + informację ile jeszcze cm zostało mi do przeczytania.

Dla tych, którzy nie mają pojęcia na czym polega akcja polecam stronę: http://bookznami.pl/przeczytaj-tyle-ile-masz-wzrostu/

Mam 165 cm wzrostu, także tyle centymetrów książek (oczywiście mierząc grubość a nie wysokość :D ) mam zamiar przeczytać w roku 2015 :)

Żeby przełamać rutynę, od czasu do czasu skrobnę pewnie również coś innego. Jeśli ktoś z Was również podjął takie wyzwanie i też prowadzi bloga na ten temat, zostawiajcie linki w komentarzach - może natknę się u Was na jakiś "apetyczny" tytuł, który dzięki Wam przeczytam ;)

Z racji tego że minęło już 11 dni stycznia zdążyłam do tego czasu przeczytać 2 książki, które zdradzę Wam w następnych wpisach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz