niedziela, 11 stycznia 2015

Jo Nesbo "Pentagram"


Ilość stron: 376
Grubość: 2,45 cm

Do końca wyzwania zostało: 162,55 cm 
Ilość przeczytanych książek: 1
(pierwsze koty za płoty :D )

Moja ocena: 5/5


Pierwszą przeczytaną w tym roku  jest piąta z kolei książka z serii o komisarzu Harrym Hole. Zaczęłam czytać tą serię w zeszłym roku brnąc po kolei przez pierwsze 4 tomy i z każdym kolejnym zastanawiając się kiedy taka szuja jak Tom Waleer w końcu zostanie ukarany za swoje wszystkie przewinienia. W końcu się doczekałam :) Po raz kolejny też podziwiam kunszt autora książki który za każdym razem dostarcza dużo czytelniczych emocji i u którego ciężko się domyślić nawet w połowie czytania kto jest sprawcą. Nesbo sprytnie zwodzi nas za nos przez długi czas po czym okazuje się, że sprawcą jest zupełnie inna osoba niż ta, którą mieliśmy na myśli. Książka przyprawiła mnie o pozytywny dreszczyk emocji towarzyszący aż do samego końca.
Z każdą książką Nesbo jest coraz lepszy także nie mogę się doczekać kolejnych przeczytanych stron jego autorstwa. Książkę "Pentagram" uważam za genialną. 

2 komentarze:

  1. Polecam gorąco całego Nesbø. Jeszcze się na nim nie zawiodłam :-)
    Powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czytam po kolei, już 5 część i na razie też się nie zawiodłam ;)

      Usuń