czwartek, 9 kwietnia 2015

Mons Kallentoft "Jesienna Sonata"



Ilość stron: 464
Grubość:  3,15 cm

Do końca wyzwania zostało: 144,95 cm 
Ilość przeczytanych książek: 8

Moja ocena: 4/5

Kiedyś czytałam jedną z książek Kallentofta i pamiętam, że mi się bardzo podobała. Po kilku latach przez przypadek natrafiłam na kolejny tytuł tego autora i pewnie przeczytam całą serię. Bardzo fajnie napisana książka mówiąca o bardzo cienkich granicach między dobrem i złem oraz o konsekwencjach złych wyborów jakie może nam przynieść przyszłość. Klimatu dodaje jesienna, deszczowa pora oraz umiejscowienie akcji w starym rodzinnym zamku. Rodzinne tajemnice, błędy młodości, źle podjęte decyzje, problemy z codziennością to oraz jeszcze więcej znajdziesz w "Jesiennej Sonacie" :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz